واکنش برادر مهران غفوریان به شایعات اخیر/ عکس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر ارتباط پدر مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون، با ساواک، مهدی غفوریان، برادر مهران، با انتشار تصویری از پدرشان در اینستاگرام به این شایعات واکنش نشان داد.

اول صبح؛ مهدی غفوریان در این پست نوشت: "پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی خسرو غفوریان هستند." او همچنین با انتشار عکس مرد ساواکی که به عنوان پدر مهران غفوریان معرفی شده بود، تاکید کرد که این فرد را اصلا نمی‌شناسد و از مردم خواست که به شایعات دامن نزنند.

به گزارش اول صبح؛ پیشتر تصویری از اعترافات مقامات ساواک در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام "خسرو غفوریان" در حال صحبت درباره امام خمینی و تعریف و تمجید از ایشان بود.

1811930_998

شباهت چهره این فرد با مهران غفوریان و تشابه نام خانوادگی او با این بازیگر، گمانه‌زنی‌ها را درباره احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد، افزایش داده بود.

عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای، در این باره در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشته بود: "چند شب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. نکته جالب در این ویدیو، معرفی خسرو غفوریان به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است. خسرو غفوریان، پدر مهران غفوریان است که ۲۰ سال کارمند ساواک بود و پس از آزادی از زندان، چند سال قبل درگذشت."

اما مهدی غفوریان در واکنش به این ادعاها، بار دیگر تاکید کرد که فرد حاضر در ویدیو پدر مهران غفوریان نیست و پدر او ناخدا یکم کمیسر دریایی خسرو غفوریان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار