داوود کیم کیست؟/ ماجرای خوانندۀ کره‌ای که مسلمان شد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

اخیرا تصاویر و ویدیوهایی از حضور یک جوان کره‌ای در حرم امام رضا علیه‌السلام در رسانه‌ها منتشر شده است. این جوان کره‌ای که حالا نام داوود را برای خود انتخاب کرده، آشنایی با اسلام را بزرگترین خوش‌شانسی خود در زندگی می‌داند.

اول صبح؛ داوود کیم خواننده و یوتیوبر اهل کرۀ جنوبی است که بعد از یکی از اجراهایی که در کشور مالزی داشت، با دین اسلام آشنا شد و پس از مدتی اعلام کرد که مسلمان شده است. خود او گفته است که نخستین خاطره‌اش از اسلام ماجرای یازده سپتامبر بوده است. در آن زمان او تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای دید مثبتی به این نداشته است اما بعدها آشنایی نزدیک و عمیق او با اسلام باعث تغییر دیدگاهش می‌شود.

به گزارش اول صبح؛ کیم در سپتامبر سال 2019 در ویدیویی که در کانال یوتیوبش منتشر کرد، اعلام کرد که به دین مبین اسلام مشرف شده است. کیم در سال 2020 بعد از اینکه برای بار دوم به مکۀ مکرمه سفر کرد، گفت: «اسلام به همۀ پرسش‌های من پاسخ داد؛ اینکه چرا آفریده شده‌ام، چرا زندگی می‌کنم و اینکه بعد از این زندگی به کجا خواهم رفت. بنابراین من خیلی خوش‌اقبال بودم که خداوند مرا هدایت کرد».

980301_836

کیم بعد از تشرف به اسلام نام «داوود» را برای خود برگزید؛ این انتخاب احتمالا بی‌ارتباط با سابقۀ خوانندگی او نبوده است زیرا در روایات اسلامی نقل شده که حضرت داوود (علیه‌السلام) لحن و صدای بسیار خوشی داشتند و در هنگام مناجات و قرائت کلام خداوند، پرندگان با ایشان هم‌آواز می‌شدند.

داوود کیم به تازگی به کشور ایران سفر کرده و در حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام حضور یافته است. ظاهرا او به دعوت برنامۀ تلویزیونی «محفل» به ایران آمده و قرار است در این برنامه حضور پیدا کند. خود داوود در یک استوری اینستاگرامی از اشتیاقش به حضور در این برنامه به همراه حامد شاکرنژاد (قاری برجستۀ ایرانی) نوشته بود.

980302_257

 

بیشتر بخوانید:

عکس‌های ناصرالدین شاه از خواجه‌ها و زنان حرمسرا
عکس‌هایی از حرم امام رضا (ع) در دوران قاجار
بهترین فیلم‌های تاریخی کره‌ای/ از «مبدل‌پوش» تا «خیاط سلطنتی» 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
  • محمد محسن شهرابی فراهانی ارسالی در

    بسیار عالی بود و در من انقلابی رخ داد.

  • حسن ارسالی در

    الحمد الله که راه درست رو پیدا کردند

  • پرنیا ارسالی در

    داود کیم الان یوتیوبره قبلا خواننده بود که معروف هم نبود
    بعد الان اومده ایران معروف شده 😐