بهترین انیمه‌هایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید؛ از تناسخ هیولا تا جن‌گیر آبی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

برای طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های انیمه، سال 2024 پر از ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز و جذاب خواهد بود. در اینجا فهرستی از مورد انتظارترین انیمه‌های امسال را مرور خواهیم کرد.

اول صبح؛ با وجود اینکه تعداد معدودی از انیمه‌ها برای سال ۲۰۲۴ معرفی شده‌اند، اما ظاهرا امسال سال پر ماجرایی برای انیمه هاست. ما در این مطلب در مورد بهترین انیمه‌های ۲۰۲۴ و تاریخ انتشارشان نوشته ایم، پس خوب است تا آخر با ما همراه باشید تا از تاریخ انتشار انیمه مورد علاقه‌تان مطلع شوید.

وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم فصل ۳ (That Time I Got Reincarnated as a Slime)

1-2

تاریخ انتشار: آوریل

داستان در مورد حقوق بگیری است که به قتل می‌رسد و در دنیای شمشیر و جادو به عنوان یک اسلایم با قدرت‌های منحصر به فرد دوباره تناسخ می‌یابد و متحدانی را جمع می‌کند تا کشور هیولاهای خود را بسازد. در فصل سه ماجراهای او را دنبال کنید.

تسطیح انفرادی (Solo Leveling)

2-3_11zon

تاریخ انتشار: ژانویه 

تسطیح انفرادی یک انیمه جذاب بر اساس داستان یک manhwa محبوب (مانگا کره ای) ساخته شده است. ده سال پیش، دروازه‌ای باز شد که قلمرو انسان را به قلمروی جادویی هیولاها متصل می‌کرد. در این داستان برای این که انسان‌ها بتوانند از قلمرو خود محافظت کنند، به نصف انسان‌ها قدرت‌های ماوراء طبیعی داده می‌شود تا بتوانند هیولاها را از پا در بیاورند…. .

موشوکو تنسی: تناسخ بیکار فصل ۲، قسمت ۲ (Mushoku Tensei: Reincarnation)

3-1

تاریخ انتشار: آوریل 

این انیمه جداب این بار در مورد بیکاری موشوکو تنسی است، مردی بیکار و ناامید است که پس از یک زندگی غمگین و منزوی جان خود را از دست می‌دهد و با حفظ خاطراتش در دنیایی فانتزی تناسخ می‌یابد، و این بار مصمم می‌شود بدون داشتن هیچگونه احساس ندامت، از زندگی جدید خود در کالبد پسری با نام رودئوس گوریرات لذت ببرد. حتما این انیمه جالب را ببینید.

جنگیر آبی فصل ۳ (Blue Exorcist)

4-1536x1152

تاریخ انتشار: ژانویه 

جنگیر آبی، حول محور پسری شیطان می‌چرخد که در تلاش است تا به یک جن‌گیر شیطان تبدیل شود. فصل سوم این انیمه در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

کایجو یا هیولای شماره ۸ (Kaiju No. ۸)

7-2_11zon

تاریخ انتشار: آوریل TBA

کافکا شخصیت اصلی انیمه کایجو شماره ۸ است. پس از ورود یک کایجو به بدنش باعث می‌شود بتواند به یک هیولا یا کایجو تبدیل شود. کافکا پس از فرار از ارتش دفاع ژاپن لقب کایجو شماره ۸ را می‌گیرد…. حتما این انیمه را تماشا کنید.

ادویه و گرگ (Spice and Wolf ۲۰۲۴)

8-1536x864

تاریخ انتشار: تاریخ نشر این انیمه هنوز معلوم نیست.

ادویه و گرگ، یک انیمه قدیمی محبوب درباره یک تاجر و یک الهه گرگ است که با هم سفر می‌کنند. این انیمه قرار است در سال ۲۰۲۴ ماجرای جدیدی از آن منتشر شود. حتما این ماجرای جذاب را دنبال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار