باورتان می‌شود این بازیگران ۴۰ساله هستند!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

یکی از قدرتمندترین سلبریتی‌های کره جنوبی که در سال جدید رتبه ۶ را کسب کرده است سونگ هه-کیو است. چهره این بازیگر زیبا که حالا ۴۲ سال سن دارد، چنان جوان و شاداب به نظر می‌رسد که وقتی او را می‌بینیم حدس می‌زنیم ۲۵ الی ۳۵ سال سن داشته باشد.

اول صبح؛ وقتی دنیای سریال‌های کره‌ای را به خانه‌مان می‌آوریم، تلویزیون را روشن می‌کنیم و با زنانی روبه رو می‌شویم که همگی پوست صاف، بدون چروک و بدون آکنه دارند، زیر چشم‌هایشان تیره نیست و نیافتادگی پلکشان نشان از سرزندگیشان دارد، ممکن است حدس بزنیم که زیر این پوست سفید و جذاب، زنی ۲۰ الی ۳۰ساله پنهان شده است.

اما، وقتی کمی کنجکاو می‌شویم و به سراغ بیوگرافی زنان بازیگر کره‌ای می‌رویم و سنشان را می‌بینیم در جا خشکمان می‌زند. نمونه بارز این زنان کره‌ای که به شدت جوان مانده‌اند همان «یانگوم» خودمان در سریال جواهری در قصر است که الان ۵۳ سالی سن دارد ولی وقتی او را می‌بینیم انگار زن جوان سی ساله‌ای بیش نیست! حال در این مطلب راهنماتو ۵ بازیگر زن کره‌ای را به شما معرفی می‌کند که سن شناسنامه‌شان با آنچه نشان می‌دهند اصلا همخوان نیست!

1. سون یه جین

771e23c6-f3c8-4888-88c6-e6e3c7ca7607 سون یه جین یکی از بازیگرهای زن کره‌ای است که هم اکنون ۴۲ سال سن دارد، اما وقتی او را بر صفحه تلویزیون می‌بینیم باور نمی‌کنیم که ۴۲ساله باشد. سون یه جین یکی از محبوب‌ترین و بااستعدادترین بازیگران زن کره جنوبی است که با بازی در نقش‌های متنوع و جذاب، قلب میلیون‌ها بیننده را به خود جذب کرده است. او به دلیل زیبایی طبیعی، بازیگری درخشان و انتخاب نقش‌های هوشمندانه، به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیگران زن کره‌ای شناخته می‌شود. از جمله جذاب‌ترین سریال‌هایی که سون یه جین در آن نقش آفرینی کرده است می‌توان به؛ «ماجرایی زیر باران»، «سقوط بر روی تو» و «سی و نه» اشاره کرد.

2. سونگ هه-کیو

efde306a-e431-4643-874c-76d1fa2aaa18

یکی از قدرتمندترین سلبریتی‌های کره جنوبی که در سال جدید رتبه ۶ را کسب کرده است سونگ هه-کیو است. چهره این بازیگر زیبا که حالا ۴۲ سال سن دارد، چنان جوان و شاداب به نظر می‌رسد که وقتی او را می‌بینیم حدس می‌زنیم ۲۵ الی ۳۵ سال سن داشته باشد. جالب این اسن که سونگ هه-کیو به وقت به دنیا آمدن بسیار بیمار و رنجور بوده است به همین خاطر ۳ ماه پس از تولدش برای او شناسنامه گرفتند؛ شاید چون می‌ترسیدند او به همین زودی‌ها بمیرد. حال جدای از بحث سرزندگی، باید بدانیم که هه-کیو جزو زنان زیبای کره‌ای نیز به حساب می‌آید و چهره او کاملا قابل شناسایی است. بهترین سریال‌های جدیدی که سونگ هه-کیو در آن نقش آفرینی کرده است؛ «حالا داریم بهم می‌زنیم»، «رویارویی» و «نسل خورشید» هستند.

3. جون جی-هیون

4929dfa8-7e11-4b8c-91b7-57a04ba26240

جون جی-هیون که او را با نام جیانا جون هم می‌شناسند نه تنها بازیگری زیبا و پرتلاش است، بلکه در صنعت مدلینگ نیز خوش می‌درخشد. او که هم اکنون ۴۲ سال سن دارد، با اندام و زیبایی چشم‌نواز خود همه نگاه‌ها را به سمت خود می‌چرخاند. او که در صنعت سریال‌سازی دو جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز گرند بل و جایزه بزرگ تلویزیون در جوایز هنری باکسانگ را دریافت کرده اولین بار در سال ۲۰۰۱ با سریال «دختر بی‌رحمانه من» شناخته شد و سروصدا به پا کرد. از جمله جدیدترین سریال‌های کره‌ای با نقش آفرینی او می‌توان به «پادشاهی: آشین از شمال»، «جیریسان» و فیلم سینمایی «ترور» می‌توان اشاره کرد.

4. شین مین آ

53a7775d-6da2-4139-8674-c84e10e510c6

یکی از جذاب‌ترین زنان بازیگر کره‌ای که حالا ۴۰ساله شده است شین مین آ است. او نه تنها بازیگری توانا، بلکه مدلی فعال در صنعت مدلینگ کره به حساب می‌آید. شاید بهتر باشد بگوییم که او وقتی هنوز نوجوان بود، به عنوان مدل در مجله کی کی استخدام شد. در همان مسابقه او نفر اول شد و خوش درخشید. حالا در کره او را نماینده نسل N می‌دانند. اما علاوه بر صنعت مدلینگ، او در بازیگری نیز فعال است و از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن خوش درخشیده؛ «بدون سود بدون عشق» و «بلوز ما» هستند.

5. به دونا

cd989ecc-5abb-44f7-8842-d28e348f9782

به دونا؛ این بازیگر ۴۴ساله کره‌ای همواره ستاره فیلم‌ها و سریال‌هایی بوده که در آن نقش آفرینی کرده است. اما، نکته این است که تنها هنر او بازیگری نیست. به دونا عکاسی است ماهر که همواره در این هنر نو نقش پررنگی ایفا کرده است. حالا وقتی او را بر صفحه تلویزیون یا پرده سینما ببینیم باور نمی‌کنیم که ۴۴ساله باشد چراکه هنوز پوستی شفاف و به شدت صاف دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت و محبوبیت به دونا بازی در فیلم «همدردی با آقای انتقام» است که توسط کارگردانی مطرح مثل پارک چان-ووک کارگردانی شده بود. دو فیلم «دلال» و «سوهی» جدیدترین فیلم‌هایی هستند که به دونا در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار