صحبت‌های تازۀ سام اصغری دربارۀ بریتنی اسپیرز بعد از جدایی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

سام اصغری، همسر سابق بریتنی اسپیرز، در گفتگو با مجله «پیپل» درباره تجربه همزیستی و جدایی خود از این خواننده سرشناس آمریکایی گفت: «فرصت زندگی با بریتنی برای من یک نعمت بود و هرگز درباره همسر سابقم بد نخواهم گفت.»

اول صبح؛ حسام اصغری، مدل و بازیگر ۲۹ ساله ایرانی‌الاصل، با رد شایعات خصومت با بریتنی ۴۱ ساله بعد از جدایی افزود: «من از این متنفرم که افرادی که در مقطعی با هم زندگی و به هم ابراز علاقه کرده‌اند، بعد از طلاق از هم بدگویی کنند.این چیزی است که من هرگز انجام نخواهم داد، زیرا من فقط یک تجربه شگفت‌انگیز و یک زندگی عالی داشتم، و این همیشه یک فصل از زندگی من خواهد ماند.»

پیشتر برخی رسانه‌های آمریکایی ادعا کرده بودند که سام اصغری بعد از طلاق برای نپرداختن نفقه و حق‌الوکاله، بریتنی اسپیرز را به نوعی تهدید کرده است. ادعایی که سام اصغری قویا آن را رد کرده است.

اصغری و اسپیرز در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۲ رسما با هم ازدواج کردند اما اصغری یکسال بعد به دلیل «اختلافات غیر قابل‌حل» درخواست طلاق داد و این زوج خیلی زود از هم جدا شدند.

سام اصغری همان زمان در توضیحی در اینستاگرامش نوشت: «پس از ۶ سال عشق و تعهد متقابل، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترکمان پایان دهیم. عشق و احترام ما نسبت به یکدیگر باقی خواهد ماند و من برای او همیشه بهترین آرزوها را دارم.»

حسام اصغری، آمریکایی ایرانی‌تبار، بازیگر، مدل و مربی بدنسازی، در سال ۲۰۱۶ و در جریان فیلمبرداری یک نماهنگ با بریتنی اسپیرز آشنا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار