بیوگرافی و عکس‌های درسا بختیار، «ستاره» سریال «زیر پای مادر»/ تصاویر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

درسا بختیار متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۵ است. او تحصیلات خود را در رشته کارگردانی و در مقطع کارشناسی به پایان رسانده است. درسا از دوران دبیرستان به بازیگری علاقه‌مند شد و فعالیت‌های هنری خود را با شرکت در کلاس‌های بازیگری هومن سیدی، بازیگر و کارگردان جوان ایرانی، آغاز کرد. او از همان زمان تاکنون به فعالیت‌های هنری خود ادامه داده و در این مسیر تلاش‌های بسیاری کرده است.

اول صبح؛ درسا بختیار علاوه بر شرکت در کلاس‌های بازیگری، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد و با کسب تجربه‌های فراوان، به‌طور همزمان در چند فیلم و تئاتر ایفای نقش نمود. او علاوه بر بازیگری، به‌عنوان دستیار کارگردان هم فعالیت دارد. از جمله نفش افرینی های وی می‌توان به سریال‌های «عمق میدان»، «زیر پای مادر»، «احضار» و فیلم سینمایی «ضربه فنی» اشاره کرد.

4

درسا بختیار با معرفی یکی از دوستانش به بهرنگ توفیقی، فیلمساز معروف ایرانی، توانست پس از موفقیت در تست بازیگری، نقش خود را در سریال «زیر پای مادر» کسب کند. این سریال در ماه رمضان سال 1396 از تلویزیون پخش شد و هنرمندان معروفی همچون کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه و بهزاد فراهانی نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند. درسا در این سریال نقش ستاره را بازی کرد و اولین تجربه حرفه‌ای خود را در تلویزیون به دست آورد.

5

درسا بختیار پس از نزدیک به پنج سال دوری از تلویزیون، در ماه رمضان ۱۴۰۰ با سریال «احضار» در نقش مهتاب به تلویزیون بازگشت . او در این سریال در کنار چهره‌هایی چون افسانه چهره‌آزاد، آرش مجیدی و غزاله نظر حضور داشت.

1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار