آیا آیشواریا رای و سلمان خان در عروسی آمبانی با هم عکس گرفتند؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

انتشار عکسی از ایشواریا رای و سلمان خان در کنار یکدیگر، بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی هند ایجاد کرده است.

اول صبح؛ بازیگر بالیوود، ایشواریا رای باچان، در عروسی باشکوه آمبانی در ۱۲ جولای، زمانی که به همراه دخترش وارد محل شد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او نه تنها به خاطر ظاهر درخشانش، بلکه به خاطر جا ماندن از عکس خانوادگی باچان‌ها مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش اول صبح؛ در این مراسم مجلل، آمیتاب باچان و جیا باچان به همراه پسرشان Abhishek، دخترشان Shweta، دامادشان Nikhil Nanda و نوه‌ها برای یک عکس خانوادگی ژست گرفتند، در حالی که ایشواریا و دخترش کمی بعد به محل برگزاری رسیدند که باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد.

بعد از این بود که عکسی به ظاهر واقعی از این عروسی مجلل منتشر شد که در آن ایشواریا رای باچان در کنار سلمان خان دیده می‌شود. این عکس باعث ایجاد شایعاتی درباره مشکلات احتمالی در زندگی مشترک آبیشک و ایشواریا شده است. ایشواریا و سلمان در اوایل دهه ۲۰۰۰ برای مدت کوتاهی با هم رابطه داشتند. فردی با به اشتراک گذاشتن این عکس نوشت: «ایشواریا با خانواده باچان نیامد و حالا با سلمان خان عکس می‌گیرد. این دیوانگی محض است.»

اما واقعیت اجرا این است که این عکس که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی هند دست به دست می‌شود، یک عکس ادیت شده و غیر واقعی است. در عکس‌های اصلی، تنها سلمان خان با خواهرش آرپیتا دیده می‌شد و ایشواریا رای نیز به همراه دخترش به صورت مجزا عکس گرفته‌اند. برخی با ترکیب این دو عکس، تصویر غیر واقعی حضور ایشواریا و سلمان خان در کنار یکدیگر را ایجاد کرده‌اند. تصاویر اصلی را در زیر مشاهده می‌کنید.

1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار