بیوگرافی و عکس‌های رضا رویگری/ تصاویر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران می‌باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

اول صبح؛ بیوگرافی کامل و جذاب ضا رویگری بازیگر و خواننده پیشکسوت کشورمان به همراه عکسهای خانوادگی، فیلم‌شناسی و آخرین وضعیت او را ببینید.

بیوگرافی و جزئیات زندگی رضا رویگری

نام: رضا

نام خانوادگی: رویگری

تاریخ تولد: ۱۳۲۵/۱۰/۶

محل تولد: تهران

زمینه فعالیت: بازیگر، خواننده، نقاش

وضعیت تاهل: متاهل

فرزندان: کیارش

82

زندگی شخصی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران می‌باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده‌ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی‌عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده‌اش می‌باشد.

83

کودکی رضا رویگری

پدرش علاقمند بود که او روحانی شود به همین خاطر رضا رویگری مدتی را در حوزه تحصیل کرد اما بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد.

ازدواج و فرزندان رضا رویگری

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال ۱۳۵۳ بود.

او در ۶۷ سالگی با تارا کریمی ۲۴ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آن‌ها در سال ۱۳۹۲ با اختلاف سنی حدود ۴۳ سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ در شیراز می‌باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

84

رضا رویگری و همسرش تارا کریمی

رضا رویگری تنها یک فرزند به نام کیارش از همسر اولش دارد و دارای یک نوه دختر می‌باشد.

85

رضا رویگری و نوه‌اش آوا

بیماری رضا رویگری

رضا رویگری ۹ ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه ۱۳۹۲ زمان شستن دست و صورت، ناگهان دچار سرگیجه و سکته مغزی شد و بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچرنشین شدند.

حواشی زندگی رضا رویگری

رضا رویگری در سال ۸۹ بعد پخش سریال مختارنامه در تلویزیون به مدت چهار سال ممنوع الفعالیت شد. این هنرمند به دلیل بازی در فیلم «اخراجی‌ها ۳» در سال ۹۰ در نقش یکی از کاندیدای انتخابات وارد حاشیه شد و از مردم به خاطر بازی در برخی نقش‌ها عذرخواهی کرد.

او چندین بار از وضعیت زندگیش گله کرده و گفته است که بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از پروژه‌های مختلف طلب دارم اما هیچ نهاد و هیچ صنفی از من بعنوان بازیگری که سال‌ها در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده‌ام حمایت نمی‌کند!

رضا رویگری در خانه سالمندان

رضا رویگری در ویدیویی که اردیبهشت ۱۴۰۱ از او منتشر شد، اعلام کرد که توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده و سیمکارت خط اصلی‌اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت‌اش به کسی نداشته، او در صحبت‌هایش از طرفدارانش درخواست کمک کرد.

87

رضا رویگری در خانه سالمندان

ورود رضا رویگری به عرصه هنر

رضا رویگری در سال ۱۳۴۸ وقتی ۲۳ساله بود، بواسطه معرفی خانم خجسته کیا که دنبال یک بازیگر خوش صدا بود به عرصه بازیگری معرفی شد و برای اولین بار در نمایش اویس و رامین طعم بازیگری را تجربه کرد.

درخشش رضا رویگری در تلویزیون

رضا رویگری بعد از چند سال فعالیت در تئاتر در سال ۱۳۵۶ با مجموعه تلویزیونی لحظه در تلویزیون دیده شد ولی پس از آن برای چند سال فعالیت خود را تنها در تئاتر ادامه داد و تا سال ۶۱ در تلویزیون حضور نداشت.

او بعد از چند سال دوری از تلویزیون در سال ۱۳۶۱ با بازی در سریال محله برو بیا به تلویزیون برگشت و به هنرنمایی پرداخت. رضا رویگری بعد از بازی در محله برو بیا در سال ۱۳۶۳ در سریال محله بهداشت به ایفای نقش پرداخت، این سریال در ادامه مجموعه محله برو بیا ساخته شد.

88

رضا رویگری در سریال محله بهداشت

ورود رضا رویگری به سینما

رضا رویگری در سال ۱۳۶۳ با بازی در فیلم سینمایی عقاب‌ها پا به عرصه سینما گذاشت و با بازی خوبی که در این فیلم از خود نشان داد توانست به شهرت زیادی دست یابد.

عقاب‌ها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان داستان جنگ ایران و عراق را روایت میکند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم قرار گرفت و توانست عنوان پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد.

89

رضا رویگری در سکانسی از فیلم عقاب‌ها

او بعد از دوری چندین‌ساله از سینما، در سال ۸۲ با فیلم بوتیک به سینما بازگشت و در سال ۱۳۸۶ در دو فیلم سینمایی قرنطینه و مجنون لیلی بازی کرد. رویگری در سال ۱۳۸۷ نیز در سه فیلم سینمایی دل شکسته، چشمک و موج سوم بازی کرد. او در سال ۱۳۸۸ در فیلمهای شور شیرین و زمهریر خوش درخشید.

90

یوسف تیموری و رضا رویگری در فیلم مجنون لیلی

نقاشی رضا رویگری

رضا رویگری در عرصه نقاشی فعالیتی حرفه‌ای داشته و حتی چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا برپا کرده است. او سال ۱۳۷۳ به آمریکا مهاجرت کرد و به رشته نقاشی پرداخت و پس از چند سال در سال ۸۲ به ایران بازگشت.

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام‌های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، روزهای منتهی به انقلاب و زمانی که هنوز شاه و ساواک در کشور بودند آیه‌های قرآن را به‌صورت سرود خواند که چندباری از گلدسته‌های دانشگاه تهران هم پخش شد.

رضا رویگری خواننده‌ی سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می‌باشد. او یک کنسرت در سال ۱۹۹۶ در آمریکا نیز برگزار نمود.

مروری بر فیلم‌های رضا رویگری

رضا رویگری در مختارنامه

مختارنامه سریالی به کارگردانی داوود میرباقری است که داستان مختار ثقفی و چگونگی قیام او پس از حادثه عاشورا برای خونخواهی امام حسین (ع) را بیان می‌کند.

در این سریال پر بازیگر رضا رویگری نقش کیان ایرانی یا «کیسان ابوعمره» را بر عهده داشت، فردی که از یاران برجسته مختار بود و از او برای خونخواهی امام حسین و یارانش حمایت کرد و عمر بن سعد و بنا به قولی شمر بن ذی‌الجوشن به دست او کشته شده‌اند و همچنین خولی بن یزید اصبحی به دست او اسیر گشته است.

92

رضا رویگری در سریال مختارنامه

رضا رویگری در بوتیک

بوتیک نام فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت الله و ساخته سال ۱۳۸۲ می‌باشد. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شد. در فیلم بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، رضا رویگری، افسانه چهره آزاد و… به ایفای نقش می‌پردازند.

رضا رویگری در فیلم سینمایی «بوتیک» نقش مرد هوسرانی به نام شاپوری را ایفا می‌کند که صاحب بوتیک و کارفرمای محمدرضا گلزار است و قصد دارد تا هر طور شده گلشیفته فراهانی، دختر جوانی که از خانه فراری شده است را اغفال کند.

93

رضا رویگری و محمدرضا گلزار در نمایی از فیلم بویتک

رضا رویگری در شاهگوش

شاهگوش یک مجموعه‌ای نمایشی محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی داوود میرباقری است. داستان این سریال درباره مردی است که استقلالی بوده و دخترش خواستگاری پرسپولیسی دارد و او مخالف این ازدواج است، در ادامه تصادفی منجر به فوت این فرد شده و داستان وارد فاز کلانتری می‌شود و افسر پرونده به دنبال قاتل می‌گردد و…

اکبر عبدی، رضا رویگری، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر و… بازیگران این سریال هستند. رضا رویگری در شاهگوش نقش مهندس جلیل ساسانپور همسر زرین زوزنی (مظنون به قتل رحمان) را برعهده دارد که به شیشه اعتیاد پیدا کرده و ماجراهایی برایش رخ می‌دهد.

94

گریم رضا رویگری در سریال شاهگوش

رضا رویگری در سریال ملکوت

ملکوت مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا آهنج است که قصه‌ی فردی به نام حاج فتاح سلطانی را روایت می‌کند که پس از تصادف دچار مرگ مغزی می‌شود و به جهان ملکوت می‌رود در آن زمان فرشته‌ای به سراغ او می‌آید تا به گناهان او رسیدگی کند و…

محمدرضا شریفی نیا، رضا رویگری، کوروش تهامی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ترلان پروانه، نیما شاهرخ شاهی، احمد نجفی، رز رضوی و… از بازیگران این سریال هستند. رضا رویگری در ملکوت نقش سرمست داماد حاج فتاح را بازی می‌کند که برای رسیدن به ثروت حاج فتاح تلاش می‌کند اما در واقع، او در این مسیر، ناکام می‌ماند.

95

رضا رویگری، ترلان پروانه و فریبا متخصص در سریال ملکوت

رضا رویگری در معصومیت از دست رفته

معصومیت ازدست‌رفته یک مجموعه‌ی تلویزیونی به کارگردانی داوود میرباقری است که داستان شخصیتی به نام شوذب یکی از یاران علی را به تصویر می‌کشد که اکنون خزانه‌دار کوفه و امویان شده‌است و در بین عشق دو زن قرار دارد.

امین تارخ، داریوش فرهنگ، انوشیروان ارجمند، عباس امیری، فریبا کوثری، امین زندگانی، مصطفی طاری، حسن میرباقری، حامد میرباقری، رضا رویگری، حدیث فولادوند، سارا خوئینی‌ها و… از بازیگران این سریال هستند. رضا رویگری در معصومیت از دست رفته نقش سعدون را ایفا کرده است.

فیلم‌شناسی رضا رویگری

فیلم‌های سینمایی رضا رویگری

شادروان: حسین نمازی، ۱۴۰۰

هرماس: مهدی صاحبی، ۱۳۹۹

دختران هم می‌میرند: ۱۳۹۸

زهرمار: جواد رضویان، ۱۳۹۷

به وقت طلاق: حسن حجگذار، ۱۳۹۷

لازانیا: حسین قناعت، ۱۳۹۶

همه چی عادیه: محسن دامادی، ۱۳۹۵

خوب، بد، جلف: پیمان قاسم خانی، ۱۳۹۴

فیلسوف‌های احمق: ۱۳۹۴

رفقای خوب: مجید قاری زاده، ۱۳۹۳

دوربین: ۱۳۹۳

سکه: ۱۳۹۳

۳۶۰ درجه: ۱۳سام قریبیان، ۱۳۹۳

باورم کن: ۱۳۹۳

قرار بعدی همان جا: ۱۳۹۲

شاباش: حامد کلاهداری، ۱۳۹۱

چهارباندی: محمدجعفر باقری نیا، ۱۳۹۱

گناهکاران: فرامرز قریبیان، ۱۳۹۰

راه بهشت: مهدی صباغ زاده، ۱۳۹۰

108

نسرین مقانلو و رضا رویگری در نمایی از فیلم راه بهشت

صداست که می‌ماند: سعید چاری، ۱۳۹۰

یک داستان عاشقانه: ۱۳۹۰

اخراجی‌ها ۳: مسعود ده نمکی، ۱۳۸۹

شور شیرین: جواد اردکانی، ۱۳۸۸

زمهریر: علی روئین تن، ۱۳۸۸

پشت در خبری نیست: ۱۳۸۸

موج سوم: آرش سجادی حسینی، ۱۳۸۷

چشمک: جهانگیر جهانگیری، ۱۳۸۷

دل شکسته: علی روئین تن، ۱۳۸۶

قرنطینه: منوچهر هادی، ۱۳۸۶

مجنون لیلی: قاسم جعفری، ۱۳۸۶

جنایت و جنحه: ۱۳۸۴

ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود: فریدون جیرانی، ۱۳۸۴

بوتیک: حمید نعمت اله، ۱۳۸۲

شک: ساموئل خاکچیان، ۱۳۸۰

مسافر ری: داوود میرباقری، ۱۳۷۹

جوانی: مجید قاری زاده، ۱۳۷۷

شیخ مفید: فریبرز صالح، ۱۳۷۴

بلوف: ساموئل خاکچیان، ۱۳۷۲

110

رضا رویگری و خسرو شکیبایی در فیلم سینمایی بلوف

آلما: اکبر صادقی، ۱۳۷۱

خوش خیال: مهران تائیدی، ۱۳۷۱

طعمه: فرامرز صدیقی، ۱۳۷۱

ماه عسل: حجت اله سیفی، ۱۳۷۱

مردی در آینه: ساموئل خاکچیان، ۱۳۷۱

افسانه مه پلنگ: محمدعلی سجادی، ۱۳۷۰

خانه خلوت: مهدی صباغ زاده، ۱۳۷۰

دیدار در استانبول: افشین شرکت، ۱۳۷۰

آخرین مهلت: پرویز تائیدی، ۱۳۶۹

دخترم سحر: مجید قاری زاده، ۱۳۶۸

رانده شده: جهانگیر جهانگیری، ۱۳۶۸

شب بیست و نهم: حمید رخشانی، ۱۳۶۸

وسوسه: جمشید حیدری، ۱۳۶۸

شاخه‌های بید: امراله احمدجو، ۱۳۶۷

سرزمین آرزوها: مجید قاری زاده، ۱۳۶۷

غریبه: رحمان رضایی، ۱۳۶۶

کانی مانگا: سیف اله داد، ۱۳۶۶

109

رضا رویگری در نمایی از فیلم سینمایی اجاره‌نشین‌ها

اجاره‌نشین‌ها: داریوش مهرجویی، ۱۳۶۵

یوزپلنگ: ساموئل خاکچیان، ۱۳۶۴

عقاب‌ها: ساموئل خاکچیان، ۱۳۶۳

97

رضا رویگری در سکانسی از فیلم شور شیرین

سریال‌های تلویزیونی رضا رویگری

سلمان فارسی: داوود میرباقری، درحال ساخت

برف بی‌صدا می‌بارد: پوریا آذربایجانی، ۱۴۰۰

آقا و خانم سنگی: شاهد احمدلو، ۱۳۹۴

تنهایی لیلا: محمدحسین لطیفی، ۱۳۹۴

آخرین بازی: حسین سهیلی زاده، ۱۳۹۳

مدینه: سیروس مقدم، ۱۳۹۳

معراجی‌ها: مسعود ده نمکی، ۱۳۹۲

زمانی برای عاشقی: محمدحسین لطیفی، ۱۳۹۲

سه، پنج، دو: حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۹۰

مختارنامه: داود میرباقری، ۱۳۸۳–۱۳۸۹

موج و صخره: مجید صالحی، ۱۳۸۹

ملکوت: محمدرضا آهنج، ۱۳۸۹

دارا و ندار: مسعود ده‌نمکی، ۱۳۸۸–۱۳۸۹

111

گریم رضا رویگری در سریال دارا و ندار

تاوان: شهرام شاه‌حسینی، ۱۳۸۸

سال‌های مشروطه: محمدرضا ورزی، ۱۳۸۸

به کجا چنین شتابان: ابوالقاسم طالبی، ۱۳۸۸

خط شکن: مسعود تکاور، ۱۳۸۶

شکر تلخ: احمد کاوری، ۱۳۸۶–۱۳۸۵

پول کثیف: جواد افشار، ۱۳۸۵

معصومیت از دست رفته: داود میرباقری، ۱۳۸۲

خورشید شب: سیروس مقدم، ۱۳۷۴–۱۳۸۰

دلبر آهنی: مهدی صباغ‌زاده، ۱۳۷۸

روح فراموشکار: محمدعلی بهرامی، ۱۳۷۸

برگ و باد: فیاض موسوی، ۱۳۷۷–۱۳۷۶

بومرنگ: فیاض موسوی، ۱۳۷۶

سواران دشت سرخ: حسین مختاری، ۱۳۷۴

میثاق خون: حسین مختاری، ۱۳۷۳

خورشید بر خاک: حسین مختاری، ۱۳۷۲

حماسه ایثار: کاظم بلوچی، ۱۳۷۲

جنگی برای فردا: مجید مظفری، ۱۳۶۴

محله بهداشت: داریوش مؤدبیان، ۱۳۶۳

محله برو بیا: داریوش مؤدبیان، ۱۳۶۱

98

رضا رویگری در سکانسی از سریال معراجی‌ها

رضا رویگری در تئاتر

ویس و رامین: آربی اوانسیان، ۱۳۴۸

عبادتی بر مصیبت حسین بن منصور: خجسته کیا، ۱۳۴۹

پاانداز: هوشنگ توزیع، ۱۳۵۰

خودت باش و عرقتو بخور: هوشنگ توزیع، ۱۳۵۰

حالت چطوره مش رحیم: اسماعیل خلج، ۱۳۵۰

ناگهان هذا حبیب اله: فرهاد مجدآبادی، ۱۳۵۱

گلدونه خانم: اسماعیل خلج، ۱۳۵۲

جمعه کشی: اسماعیل خلج، ۵۴–۱۳۵۲

قمر در عقرب: اسماعیل خلج، ۵۵–۱۳۵۲

شبیخون: سیروس ابراهیم‌زاده، ۱۳۵۳

صندلی کنار پنجره بگذاریم: عباس نعلبندیان، ۱۳۵۳

امشب شب مهتاب: آشور بانیپال بابلا، ۱۳۵۳

جان نثار: بیژن مفید، ۱۳۵۴

رایش سوم: بیژن مفید، ۱۳۵۴

ققنوس و بوتیمار: حسن ملکی، ۱۳۵۴

دو خواهر: علیرضا رضایی، ۱۳۵۴

آتراکیسیون: رضا ژیان، ۱۳۵۵

آخر زمان: آشور بانیپال بابلا، ۱۳۵۵

طاعون: آشور بانیپال بابلا، ۱۳۵۶

شبات: اسماعیل خلج، ۱۳۵۶

اژدها: صدرالدین زاهد، ۱۳۵۷

بر دار شدن حسین بن حلاج: سیاوش طهمورث، ۱۳۵۸

معرکه در معرکه: سیاوش طهمورث

سیرک باشکوه: صادق هاتفی، ۱۳۵۹

باغ وحش شیشه‌ای: خسرو شجاع‌زاده، ۱۳۶۶

توراندخت: رضا کرم‌رضایی، ۱۳۶۷

سایه سیمرغ: سعید امیرسلیمانی، ۱۳۶۸

آرتوراوئی: مجید جعفری، ۱۳۷۹

مضحکه قمر در عقرب: شهره لرستانی، ۸۰–۱۳۷۹

والس خداحافظی: امیر دری، ۱۳۸۱

مرغ مینا: تاجبخش فنائیان، ۱۳۸۸

99

رضا رویگری در نمایش جان نثار، سال ۱۳۵۳

تله فیلم و تله تئاترهای رضا رویگری

تله فیلم میان بر: احمد معظمی

تله فیلم پایان یک کابوس: سامان ناصری، ۱۳۹۴

تله فیلم خط آبی: امین رنجبر، ۱۳۹۴

تله‌فیلم شوکا: شهرزاد سالمی، ۱۳۹۴–۱۳۹۵

تله‌فیلم دو خواستگار: علیرضا اتفاقیان، ۱۳۹۴

تله‌فیلم سراب: سعید چاری، ۱۳۹۳

تله فیلم سکه: حسن حج گذار، ۱۳۹۳

تله فیلم پازل: سامان ناصری، ۱۳۹۳

تله‌فیلم دهه شصتی‌ها: سعید چاری، ۱۳۹۲

تله‌فیلم شکفتن: جهانبخش سلطانی، ۱۳۹۲

تله‌فیلم آقای عبدی نسب و بانو: حمید اکرمی، ۱۳۹۲

تله‌فیلم صندلی چهارساله: محسن توکلی، ۱۳۹۲

تله‌فیلم سه قدم تا حماسه: امیرعلی محمدی، ۱۳۹۲

تله‌فیلم دونده: اصغر هاشمی، ۱۳۹۱–۱۳۹۲

تله‌فیلم سرانجام: احمد معظمی، ۱۳۹۱

تله‌فیلم شاعر و برادران: عباس مرادیان، ۱۳۹۱

تله‌فیلم منطق عفونی: محسن افشانی، ۱۳۹۰

تله‌فیلم تشخیص هویت: مهدی برقعی، ۱۳۸۸

تله‌فیلم برگ و باد: ایلیا منفرد، ۱۳۸۸

تله‌فیلم سرقت: جواد مزدآبادی، ۱۳۸۸

تله‌فیلم خواب برفی: رضا قویدل، ۱۳۸۷

عملیات ۱۲۵: بهروز افخمی، ۱۳۸۷

تله‌فیلم سرشاخ: محمود معظمی، ۱۳۸۷

تله‌فیلم مرد: سیروس الوند، ۱۳۸۷

تله‌فیلم حکم جلب: احمد کاوری، ۱۳۸۷

تله‌فیلم یغما: محمود معظمی، ۱۳۸۶

تله‌فیلم تله روباه: علیرضا اسحاقی، ۱۳۸۵

تله فیلم الفبای مرگ: حمیدرضا محسنی، ۱۳۸۴

تله‌فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به نقاش مرده: محسن اورنگ، ۱۳۸۳–۱۳۸۴

تله‌فیلم سلام بر صبح: محسن میردامادی، ۱۳۸۰

تله تئاتر در پوست شیر: شهره لرستانی، ۱۳۷۹

تله تئاتر ماه‌پنهان است: مسعود فروتن، ۱۳۶۲

تله‌تئاتر سنجاب‌ها: محمود ابراهیم‌زاده، ۱۳۵۹

داوری رضا رویگری

یکی از ۸ داور مسابقه ستاره بیست در شبکه نمایش

رضا رویگری در شبکه خانگی

جزیره: سیروس مقدم، ۱۴۰۰

شاهگوش: داوود میرباقری، ۱۳۹۲

فیلمنامه‌نویسی رضا رویگری

فانوس‌های رنگی

خوانندگی رضا رویگری

آلبوم از عشق گفتن

آلبوم غوغا

آلبوم کازابلانکا

سرود معروف ایران ایران دراول انقلاب

خواننده‌ی موسیقی متن فیلم سینمایی ساعت فاجعه: ۱۳۵۱

نقاشی‌های رضا رویگری

برگزاری نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نقاشی در سال ۱۳۷۶

جوایز و افتخارات رضا رویگری

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوتیک۱۳۸۳

104

رضا رویگری در سریال تنهایی

106

رضا رویگری، اکبر رحمتی و رضا ژیان در سال ۱۳۵۷

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
دیدگاه
پربازدیدها
آخرین اخبار